AnasayfaTakvimSSSAramaKullanıcı GruplarıKayıt OlGiriş yap
DUYURU: Aktif olmayan linkler yakın bir zamanda güncellenecek..(30.03.2012)
Giriş yap
Kullanıcı Adı:
Şifre:
Beni hatırla: 
:: Şifremi unuttum
En son konular
» Calculus 2 - (İ.T.Ü Ders Notları) İndir !
Ptsi 6 Tem. 2015 - 8:15 tarafından hilmi33

» Sayısal Dgs Deneme Sınavı İndir !
Paz 28 Haz. 2015 - 7:55 tarafından erhan196

» Zeki Müren – Saklı Kayıtlar 1952-1984 (2009) Full Albüm
Cuma 30 Mayıs 2014 - 17:53 tarafından yskizmir

» matematik
C.tesi 19 Nis. 2014 - 18:29 tarafından berk123

» Müslüm Gürses - Küskünüm (En Çok Satan Albümü) Full Albüm
Paz 1 Ara. 2013 - 5:06 tarafından djsoner

En iyi yollayıcılar
PatroN
 
elmaşekeri
 
qulay
 
Electra
 
glnck_
 
cenan
 
Admin
 
ceylan
 
beşiktAŞK
 
vuslat_01
 
Anahtar-kelime
calculus

Paylaş | 
 

 3 soru daha......

Aşağa gitmek 
YazarMesaj
glnck_
Seviye 7
 Seviye 7
avatar

Aktiflik :
200 / 999200 / 999

Mesaj Sayısı : 97
Tecrübe : 188
Teşekkürler : 10
Kayıt tarihi : 26/12/09
Bölüm : Mimarlık
Hedef : Mimar
2

MesajKonu: 3 soru daha......   Salı 16 Mart 2010 - 20:58

a,b,c ve d birbirinden farklı rakamlar olmak üzere,

x=a+b/c+d dir.

1. x sayısının alabileceği tamsayı değerleri toplamı kaçtır?
A)136 B)153 C)171 D)190 E)210

2. a rakamının kaç farklı değeri için x in değeri 1/5 tir?
A)7 B)6 C)5 D)4 E)3

3. a,b,c ve d rakamları tek sayı olmak üzere x sayısının değeri aşağıdakilerden hangisi olamaz?
A)1 B)5/6 C)5/7 D)5/8 E)3/2
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Electra
Seviye 10
 Seviye 10
avatar

Aktiflik :
200 / 999200 / 999

Mesaj Sayısı : 135
Tecrübe : 200
Teşekkürler : 7
Kayıt tarihi : 26/08/09
Yaş : 30
Nerden : HATAY
Bölüm : Endüstriyel Elektronik
Hedef : K-A-T-Ü (E-E. Mühendisliği)
4

MesajKonu: Geri: 3 soru daha......   Perş. 18 Mart 2010 - 15:28

Tübitak sorusu mu yaw Smile
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
 
3 soru daha......
Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
 :: Soru Çözüm Merkezi :: Sayısal Bölüm :: Sayısal Mantık Problemleri-
Buraya geçin: